Κέντρο Εκπαιδευτικών Πρωτοβουλιών, Βουλγαρία

 

Κέντρο Εκπαιδευτικών Πρωτοβουλιών  Το Κέντρο Εκπαιδευτικών Πρωτοβουλιών είναι μια μη κυβερνητική, μη κερδοσκοπική ένωση που στοχεύει στη βελτίωση καινοτομικών εκπαιδευτικών πρωτοβουλιών και τη διευκόλυνση των εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων μέσω της συνεργασίας μεταξύ των θεσμικών οργάνων σε περιφερειακό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Το Kέντρο καθιερώθηκε για πρώτη φορά ως ένα πρόγραμμα του ιδρύματος Κολέγια Βαλκανίων, τον Ιανουάριο του 1999. Τον Οκτώβριο του 2000 το CEI καταχωρήθηκε πλέον ως ανεξάρτητη ένωση.

 

Κέντρο Εκπαιδευτικών Πρωτοβουλιών

Οι κύριοι στόχοι του Κέντρου είναι:

 

  • Συμβολή στην βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας του κόστους των μεταρρυθμίσεων στις εκπαιδευτικές διαδικασίες στη Βουλγαρία σε επίπεδο πολιτικής και δημόσιας διοίκησης, στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής ένταξης και των πρωτοβουλιών περιφερειακής συνεργασίας στην περιοχή.
  • Υποστήριξη της ανάπτυξης εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, για την παρακίνηση των συμμετεχόντων στην δημιουργία κοινωνικών ιδρυμάτων, σχετικά με την δημοκρατία, τα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα των μειονοτήτων
  • Εκπόνηση και εφαρμογή διαφόρων πρωτοβουλιών που προωθούν την αναδιάρθρωση και τον εκσυγχρονισμό των προγραμμάτων σπουδών και αντίστοιχου υλικού, της μεθοδολογίας, της διαχείρισης των σχολείων και της αξιολόγησης της διδασκαλίας και μάθησης
  • Διευκόλυνση της συνεργασίας στον τομέα της εκπαίδευσης και του πολιτισμού σε τοπικό, περιφερειακό και ευρωπαϊκό επίπεδο, λειτουργώντας ως κέντρο πληροφόρησης προκαλώντας το διάλογο και την ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ κράτους, πολιτών, ΜΚΟ, φορέων και σχολείων σε όλα τα επίπεδα, συμπεριλαμβάνοντας τον καθορισμό και τη διεύρυνση των σχολικών και πανεπιστημιακών δικτύων.

 

Η συμμετοχή του κέντρου στο πρόγραμμα RACCE έργου θα επηρεάσει τους ακόλουθους τομείς:

1. Συνεργασία με ιδρύματα
α. Η περαιτέρω διατήρηση και εμβάθυνση των επαφών - μέσα από τις συνεντεύξεις και συζητήσεις με εμπειρογνώμονες σχετικά με τις υπάρχουσες ανάγκες
β. Πιθανές μελλοντικές κοινές δραστηριότητες με μουσεία
γ. Δυνατότητα να προκαλέσει (με βάση αναγνωρισμένες ανάγκες και έρευνες) τους υπεύθυνους τοπικούς και εθνικούς φορείς να λάβουν μέτρα για την ευαισθητοποίηση σχετικά με τους σεισμούς
2. Εργασία με τα σχολεία (εκπαιδευτικοί, μαθητές)
α. Δυνατότητα διεξαγωγής επιμορφωτικών σεμιναρίων για τους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν στην προετοιμασία για ασκήσεων στο πλαίσιο της αντιμετώπισης του σεισμικού φαινομένου πριν και μετά
β. Διαθεσιμότητα υλικών διδασκαλίας (για δασκάλους και μαθητές), το οποίο παρέχει αποτελεσματική εφαρμογή των οδηγιών των τάξεων
3. Συνεργασία με τους γονείς
α. Ικανότητα οργάνωσης διαδραστικών εκδηλώσεων (αγώνες, παιχνίδια, διαγωνισμούς, κλπ.) για γονείς και παιδιά, αυξάνοντας έτσι την ευαισθητοποίηση σχετικά με τους σεισμούς

 


 

 (45)
 (52)
 (54)